podnikový systém Helios Orange

Helios Orange - podnikový informačný systém

  • Viac ako 5 000 inštalacií v Slovenskej a Českej republike
  • Integrácia s MS Office – MS Word, MS Excel, MS Outlook
  • Priaznivý pomer cena/výkon
  • Víťazstvo v súťaži ERP Czech: "Najlepší IS pre stredne veľké firmy"
     

 

Viac informácií

 

Obchod, modul na riadenie skladových zásob - Helios Orange

Modul Obchod slúži na efektívne riadenie skladových zásob z pohľadu nákupu a predaja tovaru, výrobkov, materiálov či služieb a je úzko spojený s modulom Skladové hospodárstvo. Podporuje automatické operácie objednávania v závislosti od potrieb predaja či výroby a poskytuje vyhodnocovací nástroj obchodných aktivít.

Obchod - software Helios Orange

Efektívne obstarávanie obchodných dokladov

  • Možnosť rýchleho vstupu dát s využitím klávesových skratiek a predvolieb.
  • Možnosť tvorby kópií dokladov.
  • Jednoduché prevody položiek medzi dokladmi.
  • Export a import EDI správ.
  • Podpora zadávania údajov s využitím snímačov čiarových kódov.
  • Automatické generovanie nadväzujúcich dokladov.

Rozsiahly systém cenotvorby

  • Odberateľské a dodávateľské cenníky s väzbou na organizácie.
  • Možnosť tvorby časovo obmedzených cenníkov a cenových akcií.
  • Automatické uplatnenie zľavy podľa zadaných parametrov.
  • Možnosť nastavenia časovo obmedzených zliav.
  • Možnosť uplatnenia zľav na položky aj na celý doklad.

Cudzie meny

  • Možnosť obstarania dokladov v ľubovoľnej mene.
  • Automatický prepočet na CZK/EUR podľa zvoleného kurzu.
  • Prenos cudzej meny pri účtovaní do účtovnej evidencie.

Podpora čiarových kódov

Práca s výrobnými číslami / šaržami

  • Definícia výrobného čísla s možnosťou sledovania záruk a dát expirácií.
  • Sledovanie stavu výrobných čísiel.
  • Jednoznačná identifikácia tovaru z pohľadu trasovania.

Podpora optimalizácie a plánovania skladových zásob

  • Možnosť sledovania historických pohybov jednotlivých položiek.
  • Premietanie vplyvu evidovaných dokladov do stavov skladu.
  • Sada pripravených prehľadov a funkcií.

Automatické generovanie dodávateľských objednávok

  • Nástroj na generovanie dodávateľských objednávok na základe zvolených parametrov.

Komplety (kusovníky)

  • Riešenie nákupu / predaja kompletov s definovaným výpočtom čiastkových položiek.
  • Možnosť tlače dokladov ako výpočet kompletov alebo ako výpočet čiastkových položiek.
  • Zrýchlenie tvorby dokladov.

Evidencia obalov

  • Riešenie väzby medzi položkou tovaru a obalom pre spoločný odpis zo skladu.
  • Možnosť tvorby podkladov pre výkaz Eko-kom.
  • Evidencia pohybu obalov.

Väzby na ďalšie moduly

  • Automatizovaný prenos dokladov do účtovnej evidencie.
  • Prenos požiadaviek obchodu do modulu Výroba.
  • Prenos materiálových požiadaviek výroby do modulu Obchod.
  • Fakturácia.
  • Prepojenie dokladov so záznamami kontaktných jednaní v CRM systéme.
  • Automatizované generovanie hlásení Intrastat.

Externá komunikácia

  • Podpora EDI komunikácie.
  • Export dát zo všetkých prehľadov do MS Office.
  • Zasielanie tlačových formulárov emailom či faxom.
  • Komunikácia s internetovým obchodom.

Výstupy, controlling

  • Sada pripravených prehľadov a funkcií (obrátky skladových kariet, história pohybov, stavy jednotlivých skladov).
  • Vyhodnocovanie, tvorba tlačových zostáv, tabuliek a výkazov.
  • Možnosť užívateľsky jednoduchého vytvárania vlastných zostáv.
  • Podpora tvorby ľubovoľných kontingenčných tabuliek priamo v systéme.
  • Tlač zostáv a tlačových formulárov s možnosťou ich vytvárania a editácie.

Došlé objednávky

  • Modul Došlé objednávky je rozšírením modulu Obchod a umožňuje pohodlne vystavovať, prezerať, editovať odberateľské objednávky a sledovať ich vykrývanie. Skladá zo základných prehľadov:
  • Rad došlých objednávok - zoznam všetkých nadefinovaných radov.
  • Došlé objednávky (Obstarané) - prehľad určený na obstaranie došlých objednávok.
  • Došlé objednávky (V riešení) - otvorené objednávky, prehľad, v ktorom sa zabezpečuje krytie došlej objednávky.
  • Došlé objednávky (Uzatvorené) - prehľad uzatvorených došlých objednávok.
  • Zmenou typu dokladu zmeníte jeho stav, a teda aj umiestnenie do príslušného prehľadu. Na došlých objednávkach, ktoré sú v stave v riešení, je aktívny systém stráženia tovaru. Pokiaľ je na objednávke vyplnený dátum stráženia, je tovar počas tohto obdobia zarezervovaný v sklade.
  • Prehľad vykrytia došlých objednávok v stave v riešení si môžete prezrieť voľbou Zabezpečenie došlej objednávky.
  • Keď má rad došlých objednávok nastavený profil pre generovanie, vygenerujú sa doklady podľa nastaveného profilu. Keď nie je nastavený profil pre generovanie, ponúkne sa zoznam všetkých profilov, z ktorých si vyberiete.
  • Došlé objednávky, u ktorých nechcete, aby v nich niekto robil obsahové zmeny, si prevediete do prehľadu Došlé objednávky (uzatvorené). Kedykoľvek môžete objednávku previesť späť do stavu Došlé objednávky (v riešení) alebo Došlé objednávky (obstarané).
  • Ku objednávke je možné pripojiť relevantné dokumenty, súbory (napr. výrobné postupy, naskenované dodacie listy).
  • Možete priamo generovať vydanú objednávku (dodávateľovi) na základe chýbajúceho tovaru z došlej objednávky.
  • Príjem tovaru môžete spárovať s došlou objednávkou.

Ako optimalizovať riadenie skladových zásob vo vašej firme

Kontaktujte nás. Urobíme bezplatnú prezentáciu programu Helios Orange, dodáme ďalšie informácie.

To prevent automated spam submissions leave this field empty.