Asseco HELIOS iNuvio - podnikový informačný systém
- Viac ako 5 000 inštalacií v Slovenskej a Českej republike
- Integrácia s MS Office – MS Word, MS Excel, MS Outlook
- Priaznivý pomer cena/výkon
- Víťazstvo v súťaži ERP Czech: "Najlepší IS pre stredne veľké firmy"
Obchod, modul na riadenie skladových zásob - Asseco HELIOS iNuvio
Modul Obchod slúži na efektívne riadenie skladových zásob z pohľadu nákupu a predaja tovaru, výrobkov, materiálov či služieb a je úzko spojený s modulom Skladové hospodárstvo. Podporuje automatické operácie objednávania v závislosti od potrieb predaja či výroby a poskytuje vyhodnocovací nástroj obchodných aktivít.
- Efektívne obstarávanie obchodných dokladov
- Rozsiahly systém cenotvorby
- Cudzie meny
- Podpora čiarových kódov
- Práca s výrobnými číslami / šaržami
- Podpora optimalizácie a plánovania skladových zásob
- Automatické generovanie dodávateľských objednávok
- Komplety (kusovníky)
- Evidencia obalov
- Väzby na ďalšie moduly
- Externá komunikácia
- Výstupy, controlling
- Došlé objednávky
Efektívne obstarávanie obchodných dokladov
- Možnosť rýchleho vstupu dát s využitím klávesových skratiek a predvolieb.
- Možnosť tvorby kópií dokladov.
- Jednoduché prevody položiek medzi dokladmi.
- Export a import EDI správ.
- Podpora zadávania údajov s využitím snímačov čiarových kódov.
- Automatické generovanie nadväzujúcich dokladov.
Rozsiahly systém cenotvorby
- Odberateľské a dodávateľské cenníky s väzbou na organizácie.
- Možnosť tvorby časovo obmedzených cenníkov a cenových akcií.
- Automatické uplatnenie zľavy podľa zadaných parametrov.
- Možnosť nastavenia časovo obmedzených zliav.
- Možnosť uplatnenia zľav na položky aj na celý doklad.
Cudzie meny
- Možnosť obstarania dokladov v ľubovoľnej mene.
- Automatický prepočet na CZK/EUR podľa zvoleného kurzu.
- Prenos cudzej meny pri účtovaní do účtovnej evidencie.
Podpora čiarových kódov
- Evidencia čiarových kódov k položke tovaru.
- Generovanie čiarového kódu typu EAN 13.
- Možnosť pripojenia snímačov čiarového kódu (on-line / off-line).
- Možnosť tlače čiarových kódov (etikety).
- Podpora EDI komunikácie.
Práca s výrobnými číslami / šaržami
- Definícia výrobného čísla s možnosťou sledovania záruk a dát expirácií.
- Sledovanie stavu výrobných čísiel.
- Jednoznačná identifikácia tovaru z pohľadu trasovania.
Podpora optimalizácie a plánovania skladových zásob
- Možnosť sledovania historických pohybov jednotlivých položiek.
- Premietanie vplyvu evidovaných dokladov do stavov skladu.
- Sada pripravených prehľadov a funkcií.
Automatické generovanie dodávateľských objednávok
- Nástroj na generovanie dodávateľských objednávok na základe zvolených parametrov.
Komplety (kusovníky)
- Riešenie nákupu / predaja kompletov s definovaným výpočtom čiastkových položiek.
- Možnosť tlače dokladov ako výpočet kompletov alebo ako výpočet čiastkových položiek.
- Zrýchlenie tvorby dokladov.
Evidencia obalov
- Riešenie väzby medzi položkou tovaru a obalom pre spoločný odpis zo skladu.
- Možnosť tvorby podkladov pre výkaz Eko-kom.
- Evidencia pohybu obalov.
Väzby na ďalšie moduly
- Automatizovaný prenos dokladov do účtovnej evidencie.
- Prenos požiadaviek obchodu do modulu Výroba.
- Prenos materiálových požiadaviek výroby do modulu Obchod.
- Fakturácia.
- Prepojenie dokladov so záznamami kontaktných jednaní v CRM systéme.
- Automatizované generovanie hlásení Intrastat.
Externá komunikácia
- Podpora EDI komunikácie.
- Export dát zo všetkých prehľadov do MS Office.
- Zasielanie tlačových formulárov emailom či faxom.
- Komunikácia s internetovým obchodom.
Výstupy, controlling
- Sada pripravených prehľadov a funkcií (obrátky skladových kariet, história pohybov, stavy jednotlivých skladov).
- Vyhodnocovanie, tvorba tlačových zostáv, tabuliek a výkazov.
- Možnosť užívateľsky jednoduchého vytvárania vlastných zostáv.
- Podpora tvorby ľubovoľných kontingenčných tabuliek priamo v systéme.
- Tlač zostáv a tlačových formulárov s možnosťou ich vytvárania a editácie.
Došlé objednávky
- Modul Došlé objednávky je rozšírením modulu Obchod a umožňuje pohodlne vystavovať, prezerať, editovať odberateľské objednávky a sledovať ich vykrývanie. Skladá zo základných prehľadov:
- Rad došlých objednávok - zoznam všetkých nadefinovaných radov.
- Došlé objednávky (Obstarané) - prehľad určený na obstaranie došlých objednávok.
- Došlé objednávky (V riešení) - otvorené objednávky, prehľad, v ktorom sa zabezpečuje krytie došlej objednávky.
- Došlé objednávky (Uzatvorené) - prehľad uzatvorených došlých objednávok.
- Zmenou typu dokladu zmeníte jeho stav, a teda aj umiestnenie do príslušného prehľadu. Na došlých objednávkach, ktoré sú v stave v riešení, je aktívny systém stráženia tovaru. Pokiaľ je na objednávke vyplnený dátum stráženia, je tovar počas tohto obdobia zarezervovaný v sklade.
- Prehľad vykrytia došlých objednávok v stave v riešení si môžete prezrieť voľbou Zabezpečenie došlej objednávky.
- Keď má rad došlých objednávok nastavený profil pre generovanie, vygenerujú sa doklady podľa nastaveného profilu. Keď nie je nastavený profil pre generovanie, ponúkne sa zoznam všetkých profilov, z ktorých si vyberiete.
- Došlé objednávky, u ktorých nechcete, aby v nich niekto robil obsahové zmeny, si prevediete do prehľadu Došlé objednávky (uzatvorené). Kedykoľvek môžete objednávku previesť späť do stavu Došlé objednávky (v riešení) alebo Došlé objednávky (obstarané).
- Ku objednávke je možné pripojiť relevantné dokumenty, súbory (napr. výrobné postupy, naskenované dodacie listy).
- Možete priamo generovať vydanú objednávku (dodávateľovi) na základe chýbajúceho tovaru z došlej objednávky.
- Príjem tovaru môžete spárovať s došlou objednávkou.
Ako optimalizovať riadenie skladových zásob vo vašej firme
Kontaktujte nás. Urobíme bezplatnú prezentáciu programu Asseco HELIOS iNuvio, dodáme ďalšie informácie.